SİMİT OMLET NASIL YAPILIR


 Merhaba;

     Özellikle hafta sonu  kahvaltılarında simit olmazsa olmaz öyle değil mi?Ama herkes evde diye başka faklı yiyecekler de kahvaltı masalarını şenlendirince ,bazen simitler kalabiliyor.Ve kuru simit yemek pek zevk vermiyor.Eee atmak da ,israf etmek çok günah.

    Ben inanıyorum ki hanımlarımız hiç bir şeyi israf etmezler.Bazen çok basit şeyler aklımıza gelmeyebiliyor.Bir yerlerde görünce "aaa nasıl akıl edemedim " diyoruz.Simit omlet de aklınıza gelmemiş olabilir. Ben hatırlatayım dedim.Omletin içinde istediğiniz ,sevdiğiniz başka malzemelerde kullanabilirsiniz.
 
     Bu arada bir fikir daha vereyim size...Buna benzer,simit tabanlı pizza hazırlamak da mümkün.Bir ara onun tarifini de yazarım.


SİMİT OMLET


MALZEMELER
  • 1,5  adet büyük simit
  • 3 adet yumurta
  • 1,5 çay bardağı süt
  • yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 2 adet domates
  • doğranmış sucuk
  • kare doğranmış kaşar



YAPILIŞI
  • Yumurta büyük bir kasede çırpılır.
  • süt,sıvı yağ,1 tatlı kaşığı tuz,eklenir.
  • Yuvarlak doğranmış simitler içine eklenir.
  • Yapışmaz bir tavaya biraz yağ konur.Doğranmış  sucuklar pişirilir.
  • Üzerine soyulup küp doğranan domateslerde eklenerek ,domatesin suyu çektirilir.
  • Simitli karışım üzerine yayılır.
  • Altı pişinceye kadar beklenir.Üzerine doğranan kaşar peyniri serpilir.
  • Fırının ızgara kısmı açılıp ,kaşarların eriyip kızarması sağlanır.
  • KOLAY GELSİN.AFİYET OLSUN.BEREKETLİ OLSUN.

1 yorum:

 

İzleyiciler

FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİN

Bumerang - Yazarkafe
tarifbul.com

SEÇTİKLERİM

Bumerang - Yazarkafe