BOL LİMONLU KEK NASIL YAPILIR



Merhabalar;

   İştee benim enn sevdiğim ve hiç vazgeçemediğim...Ama malum biz kadınların kilo problemlerimizden dolayı şöyle bol bol gönül rahatlığı ile yiyemediğimiz :( limonlu  hem de enn limonlusundan klasik keke buyurun...

    Keke limon ve portakalı çok yakıştırıyorum.Mesela;kışın portakal kabuklarını dondurucuya koyup,keklere kurabiyelere  ekliyorum.Bu keke de hem limonun kabuğunu hem suyunu koydum.Yanında da, güzel birr limonlu çayla enfes oldu.Bir de biz bu keki deniz kenarında bir piknikte yedik.Müzmin bir ,kek sever ve çay sever olarak benim keyfimi siz düşünün artık.Yani bütün güzel şeyler bir aradaydı.Tüm güzelliklerin sizlerle de olması dileğiyle...









MALZEMELER
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • Yarım su bardağı sıvı yağ
  • Yarım su bardağı limon suyu
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 limon kabuğu rendesi
  • Üzeri için kırılmış fındık




YAPILIŞI
  • Bir çırpma kabında 3 yumurta ve şeker çırpma kabında krema kıvamına gelinceye kadar çırpılır.
  • Limon kabuğu rendesi,limon suyu ve sıvı yağ ilave edilip karıştırılır.
  • Elenmiş un ve kabartma tozu ile hamur hazırlanır.
  • Yağlanmış kek kalıbına konur.Üzerine kırılmış fındık serpilir.
  • 180 dereceli fırında pişirilir.
  • KOLAY GELSİN.AFİYET OLSUN.BEREKETLİ OLSUN.


4 yorum:

  1. Buram buram limon kokulu nefis bir kek olduğuna eminim. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Limon kek tarifinde en sevdiğim aromalardan.Ellerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olur heleki benim gibi limonlu keki sevenler icin süper bence :) ellerinize sağlik merbalar bu arada 😁💕

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNİZE SAĞLIK GÖRÜNTÜ SÜPER

    YanıtlaSil

 

İzleyiciler

FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİN

Bumerang - Yazarkafe
tarifbul.com

SEÇTİKLERİM

Bumerang - Yazarkafe