CEVİZLİ BONCUK KURABİYE NASIL YAPILIR

Merhaba;
   Güzel bir kurabiyeye ne dersiniz?Ben diyetteyim .Ay ben dikkat ediyorum diyorsanız ;elbette bir yiyen bulunur.Okuldan gelen çocuklara.Kahveye gelen arkadaşlara.Olmadı komşulara verirsiniz ,onları mutlu edersiniz.Değil mi;)Haydi o zaman kurabiye yapmaya...


CEVİZLİ BONCUK KURABİYE


MALZEMELER

  • 250 gram tereyağ ( oda sıcaklığında )
  • 1 su bardağı dövülmüş ceviz
  • 1 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 3 su bardağı un
  • 1 PAKET VANİLYA
  • üzerine:1 kase tarçın
  • 1 kase pudra şekeri


YAPILIŞI

  • Tereyağ ve pudra şekeri çırpılır.
  • üzerine un ve vanilya eklenir,yoğrulur.
  • En son çekilmiş ceviz konur .
  • Ceviz büyüklüğünde parçalar alınır.Yuvarlak şekil verilir.
  • 180 derece ısınmış fırında üzeri beyaz olacak şekilde pişirilir.
  • Fırından çıkarıp,ilk sıcaklığı çıkınca üzerine tarçın, pudra şekeri serpilir.
  • KOLAY GELSİN.AFİYET OLSUN.BEREKETLİ OLSUN.

4 yorum:

  1. Benim kurabiye kizim gormesin, hemencecik bitiriverir...

    YanıtlaSil
  2. AYLİN TUNÇGÜN24 Nisan 2015 15:01

    BLOGUNUZA BAYILDIM KİM HAZIRLADI ACABA NASIL ULASIRIM YAZARMISINIZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili AYLİN TUNÇGÜN beğeninize çok teşekkürler .Ana sayfanın en altına inerseniz orada tema düzenleme( By gültasarım ) diye yazıyor.Üzerine tıklarsanız onun sayfası çıkıyor.Oradan ulaşabilirsiniz.Olmazsa bana dönün tel nosu 'nu ben vereyim :)

      Sil

 

İzleyiciler

FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİN

Bumerang - Yazarkafe
tarifbul.com

SEÇTİKLERİM

Bumerang - Yazarkafe