PORSİYONLUK KIRPIK BÖREK NASIL YAPILIR


Merhabalar;sevgili arkadaşlar..

   Ben galiba ,böyle porsiyonluk yiyecekleri daha çok seviyorum .Aslında haksız da sayılmam.Çünkü hem servisi şık ,hem sunumu kolay.Kırpık böreği böyle porsiyonluk yaptım.Üzerine ,kaşar peyniri,sucuk ve çeri  domates koydum.Siz istediğiniz ,arzu ettiğiniz ,farklı şeyler koyabilirsiniz.

    Çocukların da çok seveceğine eminim ,pizzaya da benziyor.Üstelik bir yufkadan 6 tane ,böyle güzel börekler çıkıyor.Bu oldukça pratik böreğin malzemeleri ve yapılışına buyurun o halde...



PORSİYONLUK KIRPIK BÖREK 



MALZEMELER
  • 1 adet yufka 
  • 1 yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay kaşığı çay kaşığı tuz
  • kaşar peyniri
  • sucuk
  • domates






YAPILIŞI
  • Yufka ,koparılarak küçük parçalara bölünür.
  • Büyük bir kasenin içine ,2 yumurta kırılarak çatalla çırpılır.
  • Üzerine ,sıvı yağ,süt ve tuz konur karıştırılır.
  • Kırpılan yufkalar,sosa eklenip ,karıştırılır.
  • Muffin kalıbı yumuşak tereyağ veya margarinle yağlanır.
  • Soslu yufkalar ,kalıplara paylaştırılır.
  • 180 derece ısınmış fırında Kızartılır.
  • Fırından çıkarmaya 10 dakika kala,doğranmış sucuk,yarım bölünmüş çeri domates,kaşar peyniri rendesi ,böreklerin üzerine paylaştırılır.
  • Kaşarlar eriyince sıcak olarak servis yapılır.
  • KOLAY GELSİN.AFİYET OLSUN.BEREKETLİ OLSUN.


5 yorum:

  1. Harika bir dunum. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Güzel yorumlarınıza sevgiler :)

      Sil
  2. ben bunu çok sevdim ikramlık nefis bir görüntü ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Görüntü harika.. Kahvaltıya da cok güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Pratik ve lezzetli oluyor.Çay demleninceye kadar oluyor.Sevgiler :)

      Sil

 

İzleyiciler

FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİN

Bumerang - Yazarkafe
tarifbul.com

SEÇTİKLERİM

Bumerang - Yazarkafe