GÜVEÇTE KAŞARLI SUCUK NASIL YAPILIR

 Selamlar;
    Evet ;bir kahvaltı gününe daha mutlulukla ulaşalım inşaAllah .Pazar kahvaltıları önemli çünkü.Ve bu bir slogan oldu.İyi de oldu.Hani diyoruz ya"Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı "diye.
    Benim için de aynen öyle.Ben kahvaltı etmezsem ,özellikle çay içmezsem;büyük bir boşlukta oluyorum.Hele ki pazar kahvaltılarını  sevmeyen var mı? bilmiyorum.Herhalde yoktur.
    İşte o güzelim pazar kahvaltılarınıza güzel bir lezzet gönderiyorum.Sucuk,kaşar,domates ve biberin muhteşem uyumu...Hele bir de toprak güveçte olunca ...
    Deneyin pişman olmayacaksınız. Tam 5 dakikada yapılıyor.Üstelik sizin için kamera çekimi de yaptım.Lütfen seslere kulak verin :)


GÜVEÇTE KAŞARLI SUCUK


MALZEMELER



  • 10_12 dilim sucuk
  • 1 adet domates
  • 4 adet biber
  • 5 dilim kaşar peyniri
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
GÜVEÇTE KAŞARLI SUCUK


YAPILIŞI

  • Güvecin tabanına sıvı yağ gezdirilir.
  • En alta dilimlenmiş kaşarlar konur.
  • Onun üzerine dilimlenmiş kaşarlar dizilir.
  • Domates ve biberler de konur.
  • Fırında sucuklar kızarıncaya kadar pişirilir.
  • Sıcak servis yapılır.
  • KOLAY GELSİN.AFİYET OLSUN.BEREKETLİ OLSUN.








0 yorum:

Yorum Gönder

 

İzleyiciler

FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİN

Bumerang - Yazarkafe
tarifbul.com

SEÇTİKLERİM

Bumerang - Yazarkafe